logo
logo bip
Biuro Rady Miejskiej
Biuro Rady Miejskiej (BR)
pl. 20 Października 1; 62-050 Mosina
parter (nowa część budynku), pok. nr 21 i 22.
tel. 61 8109 541
 

Pracownicy Referatu:
 
Piotr Sokołowski - Kierownik
Monika Kujawska - Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej

 

Zadania Referatu:
 
Do zadań Biura Rady Miejskiej należy w szczególności:
  1. Zapewnienie obsługi administracyjnej i kancelaryjno-technicznej Rady i jej komisji, w tym w szczególności:
    1. protokołowanie przebiegu sesji Rady
    2. udostępnianie protokołów z ww. oraz uchwał Rady do publicznego wglądu.
  2. Prowadzenie sekretariatu Przewodniczącego Rady.
  3. Pomoc radnym w wypełnianiu ich mandatu.
  4. Ewidencja i przekazywanie według kompetencji interpelacji, wniosków, zapytań radnych, wniosków komisji Rady i przygotowywanie odpowiedzi na nie na zasadach określonych w § 49 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mosinie.
  5. Ewidencja i przekazywanie według kompetencji skarg i wniosków mieszkańców Gminy składanych na ręce Przewodniczącego Rady.
  6. Prowadzenie postępowań zmierzających do utworzenia osiedli i sołectw.
  7. Koordynacja i współudział w organizacji wyborów sołtysów i rad sołeckich oraz przewodniczących zarządów osiedli.
  8. Obsługa gminnych jednostek pomocniczych w zakresie tworzenia statutów i ich aktualizacji.

 

 

Formularze wniosków:

  • n.d.
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Bartosz Dmochowski
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (26/09/2015 22:56:23)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (26/09/2015 23:16:02)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (28/09/2015 12:34:07)