logo
logo bip

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.mosina.pl


Mosina: DROBNE ROBOTY NAWIERZCHNIOWE NA TERENIE GMINY MOSINA- 2013
Numer ogłoszenia: 305428 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DROBNE ROBOTY NAWIERZCHNIOWE NA TERENIE GMINY MOSINA- 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : DROBNE ROBOTY NAWIERZCHNIOWE NA TERENIE GMINY MOSINA- 2013, obejmujące zadania: Zadanie nr 1. Remont chodnika w miejscowości Babki, ul. Babicka. Zamówieniem objęte są prace związane z remontem chodnika z kostki brukowej betonowej w ul. Babickiej w Babkach gm. Mosina. Wykonanie chodnika między innymi obejmuje: -przygotowanie podłoża pod nasyp od strony pola -wykonanie rowka pod krawężnik i ławę betonową od strony jezdni asfaltowej -ustawienie krawężnika 15/30 na ławie betonowej B-15 z oporem -wykonanie nasypu od strony pola z zagęszczeniem -ustawienie obrzeża betonowego 30/8 -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (materiał Inwestora -kostka), wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników. Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Zadanie nr 2. Budowa tymczasowej drogi i remont chodnika w miejscowości Czapury Część 1 : Remont chodnika w miejscowości Czapury Zamówieniem objęte są prace związane z remontem chodnika z kostki brukowej betonowej w ul. Krętej w Czapurach gm. Mosina. Wykonanie chodnika między innymi obejmuje: -przygotowanie podłoża -wykonanie rowka pod krawężnik i ławę betonową od strony nawierzchni z płyt żelbetowych (prawa strona) -ustawienie krawężnika 15/30 na ławie betonowej B-15 z oporem -ustawienie obrzeża betonowego 30/8 -wykonanie podbudowy betonowej na zjazdach beton B-7,5 grub 20 cm do firmy i 12 cm zjazdy indywidualne -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na chodniku i 8 cm na zjazdach wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 12 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 13 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników. Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Część 2 : Budowa tymczasowej drogi w części ulicy Krętej w miejscowości Czapury. Zamówieniem objęte są prace związane z wykonaniem tymczasowej drogi szerokości 3,00 m (odcinek ul. Krętej) z płyt drogowych żelbetowych w Czapurach gm. Mosina. Wykonanie drogi między innymi obejmuje: -mechaniczne wykonanie koryta na głębokość 20 cm -wywiezienie urobku z korytowania -wykonanie warstwy odsączającej grubo 10 cm. z piasku średnioziarnistego -ułożenie płyt żelbetowych grubo 15 cm w układzie płatowym fabrycznie nowych płyt drogowych żelbetowych, zbrojonych o standardowych wymiarach 100-150 cm x 300 cm o grubości 15 cm -plantowanie przyległego do ułożonych płyt terenu wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 14 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 15 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 16 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233225-2 Roboty budowlane w zakresie dróg jednostronnych Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Zadanie nr 3. Remont części chodnika w miejscowości Dymaczewo Stare ul. Szkolna Zamówieniem objęte są prace związane z remontem chodnika z kostki brukowej betonowej w ul. Szkolnej w Dymaczewie Starym gm. Mosina. Wykonanie chodnika między innymi obejmuje: -roboty rozbiórkowe chodnika z płyt betonowych -wywiezienie gruzu -ustawienie obrzeża betonowego 30/8 -wykonanie podbudowy betonowej na zjazdach beton B-7,5 grub 12 cm -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na chodniku i 8 cm na zjazdach, wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 17 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 18 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 19 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników. Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Zadanie nr 4. Utwardzenie cześci placu przed świetlicą w m. Krosinko. Zamówieniem objęte są prace związane z utwardzeniem placu przed i za świetlicą na działce gminnej w Krosinku ul. Wiejska Wykonanie utwardzenia placu za świetlicą (kontynuacja istniejącego placu) między innymi obejmuje: -roboty rozbiórkowe krawężnika -roboty ziemne związane z korytowaniem -wywiezienie urobku z korytowania -ustawienie obrzeża betonowego 30/8 na ławie betonowej B-15 z oporem -ponowne ustawienie krawężnika -wykonanie podbudowy betonowej B-7,5 grubo 12 cm -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubo 8 cm. koloru szarego wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 20 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 21 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 22 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej. Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Zadanie nr 5. Utwardzenie zjazdu w Sasinowie z ul. Wierzbowej w ul. Wiosenną. Zamówieniem objęte są prace związane z wykonaniem zjazdu publicznego z drogi powiatowej Sowiniecka) na działkę gminną nr ewid. 237/15. Wykonanie zjazdu między innymi obejmuje: -roboty ziemne związane z korytowaniem -ustawienie krawężnika 15/30 na ławie betonowej B-15 z oporem -ustawienie krawężnika 15/30 na płask na ławie betonowej B-15 zwykłej - zagęszczenie podłoża -wykonanie warstwy odsączającej grub 10 cm z piasku -wykonanie podbudowy betonowej B-7,5 grubo 20 cm -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubo 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo piaskowej grubo 3 cm wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 23 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 24 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 25 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233226 -9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Zadanie nr 6. Utwardzenie zjazdu w Mosinie z ul. Sowinieckiej w ul. Brzechwy. Zamówieniem objęte są prace związane z wykonaniem zjazdu publicznego z drogi powiatowej Sowiniecka) na działkę gminną nr ewid. 2089/58 i 2091/37 Wykonanie zjazdu między innymi obejmuje: -roboty ziemne związane z korytowaniem -ustawienie krawężnika 15/30 na ławie betonowej B-15 z oporem -ustawienie krawężnika 15/30 na płask na ławie betonowej B-15 zwykłej - zagęszczenie podłoża -wykonanie warstwy odsączającej grub 10 cm z piasku -wykonanie podbudowy betonowej B-7,5 grubo 20 cm -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubo 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo piaskowej grubo 3 cm wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 26 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 27 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 28 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233226 -9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Zadanie nr 7. Utwardzenie zjazdu w Mosinie z ul. Sowinieckiej w ul. Wiosny Ludów Zamówieniem objęte są prace związane z wykonaniem zjazdu publicznego z drogi powiatowej (ul. Sowiniecka) na działkę gminną nr ewid. 1097 Wykonanie zjazdu między innymi obejmuje: -roboty ziemne związane z korytowaniem -ustawienie krawężnika 15/30 na ławie betonowej B-15 z oporem -ustawienie krawężnika 15/30 na płask na ławie betonowej B-15 zwykłej -profilowanie i zagęszczenie podłoża -wykonanie warstwy odsączającej grub 10 cm z piasku -wykonanie podbudowy betonowej B-7,5 gmb. 20 cm -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubo 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo piaskowej grubo 3 cm wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 29 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 30 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 31 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233226 -9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Zadanie nr 8. Utwardzenie zjazdu w Daszewieach z ul Poznańskiej w ul. Dolną Zamówieniem objęte są prace związane z wykonaniem zjazdu publicznego z drogi gminnej (ul. Poznańska) na działkę gminną nr ewid. 648/1 Wykonanie zjazdu między innymi obejmuje: -roboty ziemne związane z korytowaniem -ustawienie krawężnika 15/30 na ławie betonowej B-15 z oporem -ustawienie krawężnika 15/30 na płask na ławie betonowej B-15 zwykłej -profilowanie i zagęszczenie podłoża -wykonanie warstwy odsączającej grub 10 cm z piasku -wykonanie podbudowy betonowej B-7,5 grubo 20 cm -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubo 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo piaskowej grubo 3 cm wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 32 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 33 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 34 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (epV) dla ww. zadania: 45233226 -9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Zadanie nr 9. Utwardzenie zjazdu w Daszewicach z ul Poznańskiej w ul. Piaskową Zamówieniem objęte są prace związane z wykonaniem zjazdu publicznego z drogi gminnej (ul. Poznańska) na działkę gminną nr ewid. 425/8 Wykonanie zjazdu między innymi obejmuje: -roboty ziemne związane z korytowaniem -ustawienie krawężnika 15/30 na ławie betonowej B-15 z oporem -ustawienie krawężnika 15/30 na płask na ławie betonowej B-15 zwykłej -profilowanie i zagęszczenie podłoża -wykonanie warstwy odsączającej grub 10 cm z piasku -wykonanie podbudowy betonowej B-7,5 grubo 20 cm -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubo 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo piaskowej grubo 3 cm wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 35 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 36 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 37 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233226 -9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Zadanie nr 10. Remont chodnika w miejscowości Rogalinek ul. Sikorskiego. Zamówieniem objęte są prace związane z remontem chodnika z kostki brukowej betonowej w ul. Sikorskiego w Rogalinku gm. Mosina. Wykonanie chodnika między innymi obejmuje: -wykonanie rowka pod krawężnik i ławę betonową od strony jezdni tłuczniowej -ustawienie krawężnika 15/30 na ławie betonowej B-15 z oporem -ustawienie obrzeża betonowego 30/8 -wykonanie podbudowy betonowej na zjazdach beton B-7,5 grub 12 cm -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na chodniku i 8 cm na zjazdach, wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 38 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 39 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 40 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników. Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Zadanie nr 11. Remont nawierzchni ul. Szkolnej w Wiórku Zamówieniem objęte są prace związane z wykonaniem remontu nawierzchni drogi gminnej ul. Szkolna Wiórek Wykonanie remontu między innymi obejmuje: -roboty ziemne związane z korytowaniem -ściek ściek betonowy na podsypce piaskowo-cementowej - ławie betonowej B-15 z oporem pod krawężnik -profilowanie i zagęszczenie podłoża -wykonanie podbudowy betonowej B-7,5 grubo 12cm -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubo 8 cm koloru szarego wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 41 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - złącznik nr 42 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 43 do SIWZ Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla ww. zadania: 45233226 -9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.25-2, 45.23.32.23-8, 45.23.32.26-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie pasa drogowego/ulicznego o wartości minimum 20.000,00 zł brutto - w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 1 osoba pełniącą funkcję kierownika budowy posiadająca uprawnienia w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia umownego terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: 1) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych, opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, 2) przyczyn zależnych od Zamawiającego lub Organów Administracji - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, 3) działania siły wyższej - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, 4) warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy 5) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej tj. np.: wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp., termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu. 2. Wykonawca może wystąpić z wnioskiem, o jakim mowa w ust. 1, na piśmie, nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia powyższych okoliczności. 3. Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót. 4. Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie osób i adresów w niej wskazanych. 5. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dopuszcza się nieistotne zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Otwarcie ofert: 19.08.2013 r. o godz. 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie,
Pl.20 Października 1, 62-050 Mosina pokój nr 110.

 

SIWZ

Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt umowy

Załącznik nr 8 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 1.

Załącznik nr 9 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 10 cz.1 do  SIWZ - Projekt zadanie nr 1.

Załącznik nr 10 cz.2 do SIWZ - Projekt zadanie nr 1.

Załącznik nr 10 cz.3 do SIWZ - Projekt zadanie nr 1.

Załącznik nr 10 cz.4 do SIWZ  - Projekt zadanie nr 1.

Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 2 cz.1

Załącznik nr 12 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 13 cz.1 do SIWZ - Projekt zadanie nr 2 cz.1

Załącznik nr 13 cz.2 do SIWZ - Projekt zadanie nr 2 cz.1

Załącznik nr 14 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 2 cz.2

Załącznik nr 15 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 16 cz.1 do SIWZ - Projekt zadanie nr 2 cz.2

Załącznik nr 16 cz.2 do SIWZ - Projekt zadanie nr 2 cz.2

Załącznik nr 17 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 3.

Załącznik nr 18 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 19 cz.1 do SIWZ - Projekt zadanie nr 3.

Załącznik nr 19 cz.2 do SIWZ - Projekt zadanie nr 3.

Załącznik nr 20 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 4.

Załącznik nr 21 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 22 do SIWZ - Projekt zadanie nr 4.

Załącznik nr 23 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 5.

Załącznik nr 24 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 25 cz.1 do SIWZ - Projekt zadanie nr 5.

Załącznik nr 25 cz.2 do SIWZ - Projekt zadanie nr 5.

Załącznik nr 25 cz.3 do SIWZ - Projekt zadanie nr 5.

Załącznik nr 26 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 6.

Załącznik nr 27 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 28 cz.1 do SIWZ - Projekt zadanie nr 6.

Załącznik nr 28 cz.2 do SIWZ - Projekt zadanie nr 6.

Załącznik nr 28 cz.3 do SIWZ - Projekt zadanie nr 6.

Załącznik nr 28 cz.4 do SIWZ - Projekt zadanie nr 6.

Załącznik nr 29 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 7.

Załącznik nr 30 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 31 cz.1 do SIWZ - Projekt zadanie nr 7.

Załącznik nr 31 cz.2 do SIWZ - Projekt zadanie nr 7.

Załącznik nr 31 cz.3 do SIWZ - Projekt zadanie nr 7.

Załącznik nr 32 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 8.

Załącznik nr 33 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 34 cz.1 do SIWZ- Projekt zadanie nr 8.

Załącznik nr 34 cz.2 do SIWZ - Projekt zadanie nr 8 .

Załącznik nr 34 cz.3 do SIWZ - Projekt zadanie nr 8.

Załącznik nr 34 cz.4 do SIWZ - Projekt zadanie nr 8.

Załącznik nr 35 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 9.

Załącznik nr 36 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 37 cz.1 do SIWZ - Projekt zadanie nr 9.

Załącznik nr 37 cz.2 do SIWZ- Projekt zadanie nr 9.

Załącznik nr 37 cz.3 do SIWZ - Projekt zadanie nr 9.

Załącznik nr 37 cz.4 do SIWZ - Projekt zadanie nr 9.

Załącznik nr 38 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 10.

Załącznik nr 39 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 40 cz.1 do SIWZ - Projekt zadanie nr 10.

Załącznik nr 40 cz.2 do SIWZ - Projekt zadanie nr 10.

Załącznik nr 40 cz.3 do SIWZ - Projekt zadanie nr 10

Załącznik nr 41 do SIWZ - Przedmiar zadanie nr 11.

Załącznik nr 42 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 43 do SIWZ - Projekt zadanie nr 11.