logo
logo bip

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.mosina.pl


Mosina: Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez gminę Mosina zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Radosne przedszkolaki w gminie Mosina-zajęcia dodatkowe dla przedszkolaków.
Numer ogłoszenia: 146716 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez gminę Mosina zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Radosne przedszkolaki w gminie Mosina-zajęcia dodatkowe dla przedszkolaków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi niepriorytetowej edukacyjnej realizowanej przez gminę Mosina zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Radosne przedszkolaki w gminie Mosina-zajęcia dodatkowe dla przedszkolaków.Projekt Radosne przedszkolaki w Gminie Mosina realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet 9 - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Zajęcia oparte zostaną o zasadę równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym - do programu zajęć zostaną wprowadzone metody niwelujące stereotypy. Zamawiający zastrzega, że osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wykształcenie kierunkowe a także wiedzę teoretyczną właściwą dla tematyki prowadzonych przez niego zajęć dodatkowych. Ponadto Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi podać, co najmniej jedną osobę prowadzącą zajęcia dla każdego rodzaju zajęć 5 rodzajów zajęć. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych jak niżej.Zajęcia dodatkowe w oddziałach przedszkolnych: Zakup usługi edukacyjnej: język angielski Ilość godzin - 300 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,Ilość grup - 3.1h lekcyjna - 30 min.Zakup usługi edukacyjnej:zajęcia taneczne Ilość godzin - 300 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,Ilość grup - 3.1h lekcyjna - 30 min.Zakup usługi edukacyjnej: gimnastyka korekcyjna Ilość godzin -300 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,Ilość grup - 3.1h lekcyjna- 30 min.Zakup usługi edukacyjnej: rytmika Ilość godzin - 300 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,Ilość grup - 3. 1h lekcyjna - 30 min.Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia logopedyczne Ilość godzin - 300 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,Ilość grup - 3. 1h lekcyjna - 30 min.Warsztaty dla rodziców opiekunów prawnych ze specjalistami: pedagog, fizjoterapeuta. Ilość godzin - 8h zajęciowych łącznie dla wszystkich spotkań,Ilość spotkań- 4 x 2h zajęciowe; 2 spotkania w roku szkolnym 2013-2014 i 2 spotkania w roku szkolnym 2014/2015 Ilość grup - 1;1h zajęciowa - 45min.Przy czym Zamawiający przewiduje - w przypadku takiej potrzeby - możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia liczby godzin o maksymalnie 10 % w każdym z rodzajów zajęć z zaokrągleniem w dół w przypadku ułamków po cenach jednostkowych podanych w Formularzu Cenowym. Do usługi w ramach prawa opcji stosuje się postanowienia umowy dotyczące ilości podstawowych. Wykonawca poinformuje przedstawiciela Zamawiającego po podpisaniu umowy na piśmie o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie programu zajęć przez Zamawiającego. W przypadku uwag Zamawiającego zobowiązany będzie skorygować program zgodnie z zaleceniami Zamawiającego Wykonawca w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu Harmonogramu świadczenia usługi. Harmonogram wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.Po akceptacji przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi w terminach określonych w Harmonogramie. Wykonawca będzie musiał skorygować swój harmonogram zgodnie z zaleceniami Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia zajęć w ciągu 1 tygodnia od daty zawarcia umowy.Zajęcia odbywać się będą w okresie od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników z zajęć, list obecności i raportowania Zamawiającemu o stanie wykonywania założeń projektowych, w systemie miesięcznym oraz do prowadzenia kart obserwacji wypełnianych przez nauczycieli dotyczących wzrostu umiejętności w zakresie zajęć dodatkowych oraz prawidłowej postawy - częstotliwość na początku i na końcu projektu;przeprowadzenia analizy dotyczącej wzrostu umiejętności z j. angielskiego do sprawozdania z realizacji projektu - częstotliwość 1 raz na 3 miesiące.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości zajęć Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone znakami identyfikacji wizualnej projektu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. Inwestycja realizowana przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę edukacyjną świadczoną na rzecz dzieci lub młodzieży szkolnej o charakterze edukacyjno-szkoleniowym, a jej wartość nie może być mniejsza niż 50.000 zł brutto;
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: minimum po jednej osobie* posiadającej wykształcenie kierunkowe dla poszczególnego rodzaju zajęć tj.: - 1 osobę prowadzącą zajęcia z języka angielskiego, - 1 osobę prowadzącą zajęcia taneczne - 1 osobę prowadzącą zajęcia z gimnastyki korekcyjnej, - 1 osobę prowadzącą zajęcia z rytmiki, - 1 osobę prowadzącą zajęcia logopedyczne, zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz. 400), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, *uprawnień nie można łączyć - wykonawca zobowiązany jest do wskazania różnych osób dla poszczególnych rodzajów zadań
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.5 Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Dośwaidczenie - 30
  • 3 - Kwalifikacje - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Radosne przedszkolaki w Gminie Mosina realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet 9 - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Otwarcie ofert: 12.05.2014 r. o godz. 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie,
Pl.20 Października 1, 62-050 Mosina pokój nr 110.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt umowy

Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór EFS