Jesteś tutaj:   

Rejestr zmian

DokumentZmianaDataAutor
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2024-11-27 13:42:08Dominik Wiktorowski
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2024-11-27 13:37:38Dominik Wiktorowski
Instrukcja obsługiModyfikacja dokumentu2024-11-27 13:35:06Monika Kujawska
Instrukcja obsługiModyfikacja dokumentu2024-11-27 13:34:54Monika Kujawska
Redakcja biuletynuModyfikacja dokumentu2024-11-27 13:31:09Monika Kujawska
Instrukcja obsługiUsunięcie dokumentu2024-11-27 13:28:01Monika Kujawska
Instrukcja obsługiUsunięcie dokumentu2024-11-27 13:25:32Monika Kujawska
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2024-11-25 21:28:29Dominik Wiktorowski
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2024-11-25 21:02:19Dominik Wiktorowski
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2024-11-25 20:58:56Dominik Wiktorowski
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2024-11-25 20:57:34Dominik Wiktorowski
Organy oraz osoby sprawujące dane funkcjeModyfikacja dokumentu2024-11-21 08:41:06Monika Kujawska
Kontrola działalnościModyfikacja dokumentu2023-11-17 14:45:35Monika Kujawska
Archiwa - zasady ich udostępniania.Modyfikacja dokumentu2023-11-17 14:44:42Monika Kujawska
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2023-11-17 14:41:56Monika Kujawska
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2023-11-17 14:41:09Monika Kujawska
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2023-11-17 14:40:35Monika Kujawska
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2023-11-17 14:39:56Monika Kujawska
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2023-11-17 14:39:27Monika Kujawska
Schemat organizacyjnyModyfikacja dokumentu2023-11-17 14:38:22Monika Kujawska