Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzania oraz zmiany mpzp - gmina Czempiń

Czempiń, 5 lutego 2025 r.
RG.6722.1.2025.PM

OGŁOSZENIE

Burmistrza Gminy Czempiń

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części obrębów Głuchowo, Jarogniewice, Jasień, Piechanin, Piotrkowice oraz Srocko Wielkie w gminie Czempiń

Na podstawie art. 6a ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 317) oraz art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn.zm.), a także art. 39 pkt 1 oraz art. 40 i 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską Gminy Czempiń w dniu 14 stycznia 2025 r. uchwały nr XIV/116/25 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części obrębów Głuchowo, Jarogniewice, Jasień, Piechanin, Piotrkowice oraz Srocko Wielkie w gminie Czempiń wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Granice obszaru objętego planem są przedstawione na załączniku graficznym do uchwały.
Z przywołaną uchwałą oraz jej załącznikiem można zapoznać się na stronie www.czempin.pl -> BIP -> Prawo -> Uchwały Rady Miejskiej w Czempiniu 2024-2029 -> Sesja XIV -> numer uchwały (XIV/116/25).

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz prognozy oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 lutego 2025 r. Wnioski należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Jako wniesione na piśmie uznaje się również wnioski złożone za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Wnioski należy składać na adres Burmistrza Gminy Czempiń – Urząd Gminy w Czempiniu, 64-020 Czempiń, ul. ks. J. Popiełuszki 25, urząd@ug.czempin.pl lub za pośrednictwem e-PUAP. Wnioski należy składać na formularzu, które określa rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2509). Formularz dostępny jest pod następującym adresem:
https://www.czempin.pl/Wnioski_do_pobrania.html

Wniosek powinien zawierać co najmniej imię i nazwisko albo nazwę, adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki adres wnioskodawca posiada, wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz przedmiot wniosku, a może zawierać dokładne dane nieruchomości objętych wnioskiem oraz dodatkowe dane kontaktowe (adres do korespondencji lub numer telefonu). Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Gminy Czempiń.

Informuję również, że zgodnie z art. 6e ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych, w dniu 13 lutego 2025 roku o godzinie 18:00 w Urzędzie Gminy w Czempiniu (sala nr 3 – sala sesyjna), odbędzie się spotkanie otwarte w formie spotkania bezpośredniego, nad możliwymi do ujęcia w tym planie rozwiązaniami. Ponadto w tym samym dniu o godzinie 19:30 odbędzie się spotkanie otwarte w formie prowadzonej za pomocą środków porozumiewania się na odległość, umożliwiających zabieranie głosu, zadawanie pytań i składanie uwag, tj. w formie spotkania online. Informację o łączu do spotkań online będzie można uzyskać najpóźniej w dniu spotkania, w Biuletynie Informacji Publicznych Gminy Czempiń: https://czempin.biuletyn.net/ w zakładce Planowanie przestrzenne, procedury planistyczne.
Treść klauzuli informacyjnej dotyczącej danych osobowych jest dostępna na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Gminy w Czempiniu.

INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, dla których administratorem danych jest Gmina Czempiń. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) uprzejmie informujemy, że: 1.Administratorem danych osobowych jest Gmina Czempiń, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Czempiń z siedzibą w Czempiniu przy ul. .ks. Jerzego Popiełuszki 25, email: ug@czempin.pl. 2.Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec Kontakt z inspektorem jest możliwy za pośrednictwem adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl, 3.Dane osobowe są przetwarzane na podstawie: - art. 6 ust. 1 lit c RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; - art. 6 ust. 1 lit e RODO tj. wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. 4.Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z postępowaniem w sprawie sporządzenia planu miejscowego prowadzonym m.in zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, jak również w celach archiwalnych. 5.Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym usługi na rzecz Gminy (w szczególności, przygotowującym na zlecenie Gminy projekt planu zagospodarowania przestrzennego). 6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane tj. przez okres prowadzenia postępowania oraz do upływu terminów do zaskarżenia decyzji administracyjnych lub innych rozstrzygnięć wydanych w jego toku, jak również do celów archiwalnych zgodnie z obowiązującym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. 7.W zakresie i na zasadach określonych w RODO posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do treści swoich danych; b) sprostowania danych; c) usunięcia danych; d) ograniczenia przetwarzania; e) wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) RODO. 8.Podanie Pani/Pana danych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa. 9.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego — Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 10.Dane nie będą przetwarzane w celu podjęcia decyzji, która opiera się wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu.