ZARZĄDZENIE NR 00501.185.2011
BURMISTRZA GMINY MOSINA
z dnia 30. grudnia 2011 r.
w sprawie zmiany Budżetu Gminy Mosina na rok 2011
Na podstawie art. 257 pkt 1 i pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz §4 ust. 2 uchwały Nr X/61/11 Rady Miejskiej w Mosinie z dnia 15 kwietnia 2011 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Mosina na rok 2011 zarządzam, co następuje:
§ 1.
Dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 1.150,00 zł do wysokości 76.373.913,51 zł - zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2.
Dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 1.150,00 zł do wysokości 78.828.978,42 zł - zgodnie z załącznikiem nr 2.
§ 3.
Dokonuje się zwiększenia dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie i innych zadań zleconych ustawami w 2011 r. o kwotę 1.150,00 zł - zgodnie z załącznikiem nr 4.
§ 4.
Dokonuje się przeniesień w planie wydatków budżetowych między paragrafami w obrębie działu - zgodnie z załącznikiem nr 2.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
U z a s a d n i e n i e
1. Dochody:
- Dział 852 Pomoc społeczna zwiększa się o kwotę 1.150,00 zł z tytułu dotacji celowej Wojewody Wielkopolskiego przeznaczonej na uregulowanie zobowiązań Skarbu Państwa z tytułu wydanych decyzji przyznających dodatek do świadczenia pielęgnacyjnego, wypłacanego w oparciu o rządowy program wspierania osób pobierających świadczenia pielęgnacyjne - pismo Nr FB.I-4.3111-545/11 z dnia 20.12.2011 r.
Łączne zwiększenie dochodów wynosi 1.150,00 zł.
2. Wydatki:
- Dział 852 Pomoc społeczna zwiększa się o kwotę 1.150,00 zł z tytułu dotacji celowej Wojewody Wielkopolskiego przeznaczonej na uregulowanie zobowiązań Skarbu Państwa z tytułu wydanych decyzji przyznających dodatek do świadczenia pielęgnacyjnego, wypłacanego w oparciu o rządowy program wspierania osób pobierających świadczenia pielęgnacyjne - pismo Nr FB.I-4.3111-545/11 z dnia 20.12.2011 r.
Łączne zwiększenie wydatków wynosi 1.150,00 zł.
Uwzględniając powyższą informację dokonano także odpowiednich zapisów w załączniku nr 4 w zakresie dochodów i wydatków zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie i innych zadań zleconych ustawami.
Ponadto Burmistrz korzystając z upoważnień, dokonuje przeniesień między paragrafami i rozdziałami w ramach działów. Wprowadzone zmiany zapewniają prawidłową realizację budżetu.