Zarządzenie Nr BG.0050.136.2019
Burmistrza Gminy Mosina
z dnia 14 sierpnia 2019r.
zmieniające Zarządzenie nr BG.0050.193.2018 Burmistrza Gminy Mosina z dnia 18 grudnia 2018 r. w sprawie powierzenia prowadzenia określonych spraw Gminy, Zastępcy Burmistrza Gminy oraz Sekretarzowi Gminy.
Na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 i 1309) zarządzam co następuje:
§ 1
W zarządzeniu nr BG.0050.193.2018 Burmistrza Gminy Mosina z dnia 18 grudnia 2018 r. w sprawie powierzenia prowadzenia określonych spraw Gminy, Zastępcy Burmistrza Gminy oraz Sekretarzowi Gminy wprowadza się następujące zmiany:
1) § 1 otrzymuje brzmienie: „§ 1 Panu Tomaszowi Łukowiakowi – I Zastępcy Burmistrza Gminy Mosina – powierzam prowadzenie spraw Gminy Mosina w moim imieniu w zakresie:
1) opracowywania programów rozwoju infrastruktury technicznej Gminy oraz ich realizacji;
2) gminnych dróg, ulic, mostów, placów, oraz organizacji ruchu drogowego;
4) wdrażania i realizacji zadań z związanych z opracowywaniem i uchwalaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy;
5) kontroli nad procedurami oraz wydawaniem decyzji administracyjnych dla terenów nie objętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, postępowań administracyjnych w celu nałożenia opłat planistycznych;
6) ustalania kierunków o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.”
2) § 2 otrzymuje brzmienie: „§ 2 Pan Tomasz Łukowiak – I Zastępca Burmistrza – nadzoruje pracę:
1) Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy;
2) Referatu Planowania Przestrzennego i Budownictwa.”
3) § 3 otrzymuje brzmienie: „§ 3 Panu Adamowi Ejchorstowi – II Zastępcy Burmistrza Gminy Mosina – powierzam prowadzenie spraw Gminy Mosina w moim imieniu w zakresie:
1) gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska i przyrody;
2) wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczanie ścieków komunalnych, utrzymania czystości i porządku oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną oraz gaz;
3) zieleni gminnej i zadrzewień;
4) inwestycji z udziałem ludności;
5) nadzoru nad funkcjonowaniem służb komunalnych;
6) schronisk dla zwierząt;
7) cmentarzy gminnych;
8) wynikającym z udziału Gminy w spółce Aquanet S.A. w Poznaniu;
9) gospodarki rolnej;
10) przyjmowania i przekazywania informacji właściwym służbom o zachorowaniu zwierząt na chorobę zakaźną i nadzór działań profilaktycznych w tym zakresie;
11) łowiectwa i ochrony zwierzyny łownej;
12) gospodarowania komunalnymi lokalami użytkowymi;
13) inwentaryzacji mienia komunalnego;
14) ewidencji spółek z udziałem Gminy;
15) związanym z nadzorem właścicielskim nad spółkami z udziałem Gminy;
16) nadzoru nad zagospodarowaniem mienia komunalnego;
17) wykonywania kompetencji kierownika jednostki przewidzianych przepisami dotyczącymi zamówień publicznych.”
3) po § 3 dodaje się §§ 3a i 3b w brzmieniu:
„§ 3a Pan Adam Ejchorst – II Zastępca Burmistrza Gminy Mosina – nadzoruje pracę:
1) Referatu Geodezji i Nieruchomości;
2) Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy;
3) Referatu Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa;
4) Referatu Mienia Komunalnego;
5) Biura Zamówień Publicznych.
§ 3b Pan Adam Ejchorst – II Zastępca Burmistrza Gminy Mosina nadzoruje pracę spółek prawa handlowego:
1) Mosińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.;
2) Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o.;
3) Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o.”
§ 2
Pozostałe postanowienia zarządzenia pozostają bez zmian.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierza się Zastępcom Burmistrza Gminy Mosina oraz Sekretarzowi Gminy Mosina.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.