Uchwała nr XXIX/176/08 w sprawie wynagrodzenia Burmistrza.

UCHWAŁA NR XXIX/176/08

RADY MIEJSKIEJ W MOSINIE

z dnia 29 maja 2008 r.

 

w sprawie wynagrodzenia Burmistrza.

 

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. Nr 146, poz. 1223, z 2006 r. Nr 39, poz. 272, z 2008 r. Nr 73, poz. 431) oraz § 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 kwietnia 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. Nr 73, poz. 431) Rada Miejska w Mosinie uchwala, co następuje:

 

 

§ 1.

 

W uchwale nr IV/24/06 Rady Miejskiej w Mosinie z dnia 20 grudnia 2006 r. w sprawie wynagrodzenia Burmistrza, wprowadza się następujące zmiany:

§ 1 otrzymuje brzmienie:

„§ 1 Burmistrzowi ustala się:

a)    miesięczne wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 6.000,00 zł,

b)   dodatek funkcyjny w kwocie 2.100,00 zł,

c)   dodatek za wieloletnią pracę w wysokości 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w kwocie 1.200,00 zł,

d)  dodatek specjalny w wysokości 20% wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego w kwocie 1.620,00 zł.”

 

 

§ 2.

 

Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej.

 

 

§ 3.

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i ma zastosowanie do wynagrodzeń należnych od dnia 1 stycznia 2008 r.