Budowa boiska sportowego na terenie Gminy Mosina – boisko w Krajkowie

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.mosina.pl


Mosina: Budowa boiska sportowego na terenie Gminy Mosina - boisko w Krajkowie.
Numer ogłoszenia: 181363 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego na terenie Gminy Mosina - boisko w Krajkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Budowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Mosina - boisko w Krajkowie, polegające na budowie boiska do piłki nożnej: Boisko do piłki nożnej w Krajkowie (działka nr ewid. 129/8)-roboty polegające w szczególności na: 1. wykonanie boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej (trawa sportowa odporna na intensywne użytkowanie) obejmujące prace: a. roboty pomiarowe, b. roboty ziemne, c. profilowanie i zagęszczenie podłoża, d. rozścielenie humusu, e. ręczne wykonywanie nawierzchni z siewem i pielęgnacją trawy. Trawa sportowa odporna na intensywne użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy należy podlewanie obsianego terenu i wykonanie pierwszego koszenia - 3 010,00 m² 2. wyposażenie boiska w: a. bramki o wymiarach 5,00 x 2,00 m wraz z montażem siatki, b. trybuny 2 -rzędowe. Ilość miejsc 40 szt. c. wiaty dla zawodników rezerwowych o konstrukcji z profili aluminiowych. Ilość miejsc 10 szt. d. wózek do wyznaczania linii boiskowych, 3. wykonanie nawierzchni utwardzonych: a. roboty ziemne b. profilowanie i zagęszczanie podłoża, c. kostka betonowa szara, 66,20 m² o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr, 3 cm z obrzeżem betonowym 20x6 cm., 4. wykonanie ogrodzenia: a. ogrodzenie boiska z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej PVC o wysokości 1,75 m o oczkach 55x55 mm i grub. 2,5/3,6 mm koloru zielonego, na słupkach z rur stalowych ocynkowanych powlekanych o średnicy 45x2 mm w rozstawie 2,5m - długość ogrodzenia 180,70 mb. b. piłkochwyty z siatki polipropylenowej o wysokości 6,00 m o oczkach 80x80 mm i długości 48 mb, linka do zawieszenia siatki ø 4mm ocynkowana i powlekana, c. brama stalowa 2-skrzydłowa, wypełnienie z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej PVC koloru zielonego, d. furtki stalowe 1-skrzydłowe (3 szt.), o wymiarach h= 2,0 m, i szer. = 1,0 m. Wypełnienie z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej PCV o oczkach 55x55 mm i grub. 2,5/3,6 mm koloru zielonego. wraz z: A. obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą, B. oznakowaniem robót w terenie, C. ochroną geodezyjnych punktów poligonowych. Do obowiązków Wykonawcy należy podlewanie obsianego terenu i wykonanie pierwszego koszenia. Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane , należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Pojęcie lub równoważne Zamawiający rozumie przez oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Inwestycja realizowana przy współfinansowaniu z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Oś IV - LEADER. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki zawierające : - Przedmiar robót- załącznik nr 8 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.000,00 zł. słownie: dwa tysiące złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia umownego terminu wykonania przedmiotu umowy lub terminów wykonania poszczególnych etapów określonych w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: 1) konieczności wykonania zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót dodatkowych lub zamiennych opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu, 2) przyczyn zależnych od Zamawiającego lub Organów Administracji - termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu, 3) działania siły wyższej - termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu, 4) warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu, 5) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej tj. np.: wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp., termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu. 2. Wykonawca może wystąpić z wnioskiem, o jakim mowa w ust. 1, na piśmie, nie później niż w terminie 14 dni od zaistnienia powyższych okoliczności. 3. Roboty zamienne lub dodatkowe mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych i dodatkowych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, ilości robót, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót. 4. Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie osób i adresów w niej wskazanych. Wykonawca może za zgodą zamawiającego zmienić osobę wskazaną w § 4 na inną, spełniającą wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zgodnie z art. 144 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dopuszcza się nieistotne zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokoj nr 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana przy współfinansowaniu z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Oś IV - LEADER..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Otwarcie ofert: 25.09.2013 r. o godz. 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie,
Pl.20 Października 1, 62-050 Mosina pokój nr 110.

 

SIWZ

Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt umowy

Załącznik nr 8 do SIWZ - Przedmiar 

Załącznik nr 9 cz.1 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 9 cz.2 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 9 cz.3 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 9 cz.4 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 9 cz.5 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 9 cz.6 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 9 cz.7 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 9 cz.8 do SIWZ - SSTWiOR

Załącznik nr 10 cz.1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 10 cz.2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 10 cz.3 do SIWZ - Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 10 cz.4 do SIWZ - Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 10 cz.5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 10 cz.6 do SIWZ - Dokumentacja projektow 

Załącznik nr 10 cz.7 do SIWZ - Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 10 cz.8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 10 cz.9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 10 cz.10 do SIWZ - Dokumentacja projektowa

Zalącznik nr 10 cz.11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 10 cz.12 do SIWZ - Dokumentacja projektowa