PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA INTERWENCYJNEGO DS. ZWIERZĄT DZIKICH I DOMOWYCH NA TERENIE GMINY MOSINA

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 531378-2013 z dnia 2013-12-20 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Mosina
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich i domowych na terenie Gminy Mosina. Zakres prac w szczególności obejmuje: 1) pełnienie całodobowego...
Termin składania ofert: 2014-01-07


Mosina: PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA INTERWENCYJNEGO DS. ZWIERZĄT DZIKICH I DOMOWYCH NA TERENIE GMINY MOSINA.
Numer ogłoszenia: 32518 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 531378 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA INTERWENCYJNEGO DS. ZWIERZĄT DZIKICH I DOMOWYCH NA TERENIE GMINY MOSINA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich i domowych na terenie Gminy Mosina. Zakres prac w szczególności obejmuje: 1) pełnienie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich i domowych przez 7 dni w tygodniu, 2) schwytanie i przesiedlenie drobnego zwierzęcia dzikiego (np. borsuk, lis, jenot, kuna), 3) schwytanie i przesiedlenie grubego zwierzęcia dzikiego (np. dzik, sarna), 4) wyłapywanie zwierząt bezdomnych i przewóz do schroniska, 5) skracanie cierpień zwierzęcym ofiarom wypadków komunikacyjnych niemających szans na wyzdrowienie, lub zwierząt stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla ludzi (ocena stanu zwierzęcia, skrócenie cierpień), 6) przeprowadzenie odstrzału redukcyjnego grubej dzikiej zwierzyny i przekazanie do skupu, 7) przeprowadzenie odstrzału redukcyjnego drobnej dzikiej zwierzyny i transport do utylizacji, 8) zbiórka padłej zwierzyny i transport do utylizacji, 9) wyjazd na zlecenie, bez wykonania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji umowy do posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2, 77.60.00.00-6, 85.20.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75320,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ