Pełnienie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich i domowych na terenie Gminy Mosina
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosina.pl
Mosina:
Pełnienie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich i domowych
na terenie Gminy Mosina
Numer ogłoszenia: 397674 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Mosina
, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500,
faks 61 8109558.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosina.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds.
zwierząt dzikich i domowych na terenie Gminy Mosina.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie usługi polegającej na pełnieniu całodobowego pogotowia
interwencyjnego ds. zwierząt dzikich i domowych na terenie Gminy Mosina. Zakres
prac w szczególności obejmuje: 1) pełnienie całodobowego pogotowia
interwencyjnego ds. zwierząt dzikich i domowych przez 7 dni w tygodniu, 2)
schwytanie i przesiedlenie drobnego zwierzęcia dzikiego (np. borsuk, lis,
jenot, kuna), 3) schwytanie i przesiedlenie grubego zwierzęcia dzikiego (np.
dzik, sarna), 4) wyłapywanie zwierząt bezdomnych i przewóz do schroniska, 5)
skracanie cierpień zwierzęcym ofiarom wypadków komunikacyjnych niemających
szans na wyzdrowienie, lub zwierząt stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla
ludzi (ocena stanu zwierzęcia, skrócenie cierpień), 6) przeprowadzenie
odstrzału redukcyjnego grubej dzikiej zwierzyny i przekazanie do skupu, 7)
przeprowadzenie odstrzału redukcyjnego drobnej dzikiej zwierzyny i transport do
utylizacji, 8) zbiórka padłej zwierzyny i transport do utylizacji. Zamawiający
przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia ilości do 20 % (z
zaokrągleniem w dół w przypadku ułamków) w pozycjach nr 2, 3, 5, 6, 7 oraz do
10% (z zaokrągleniem w dół w przypadku ułamków) w pozycjach 4 i 8 po cenach
jednostkowych podanych w Formularzu Cenowym. Do usługi w ramach prawa opcji
stosuje się postanowienia umowy dotyczące ilości podstawowych. W ramach w/w
usług, Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Posiadania zezwolenia Burmistrza Gminy
Mosina na prowadzenie działalności, o której mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 3 ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.
z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) . 2. Podjęcia działań interwencyjnych w
czasie najkrótszym, nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia interwencji. 3.
Pokrycia kosztów zakupu środków oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i
narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia. 4. Zagwarantowania, że środki
oraz inne materiały i narzędzia użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone
do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z
przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 5. Zabezpieczenie terenu prac na czas
wykonania usługi zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym
związanych. 6. Zapewnienia na terenie objętym pracami należyty ład, porządek,
przestrzeganie zapisów BHP i ppoż. 7. Poniesienia odpowiedzialności za szkody
powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz w skutek innych działań osób
zatrudnionych przez Wykonawcę..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje, zgodnie
z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, możliwość udzielenia zamówień
uzupełniających. Zgodnie z tym przepisem, Zamawiający może udzielić
zamówienia z wolnej ręki przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od
udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż
50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego
samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w
trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie
uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia
podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. słownie: dwa tysiące
złotych.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie skonkretyzował
tego warunku
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
usługi w ramach których łącznie:schwytał i przesiedlił zwierzęta dzikie,
w ilości nie mniejszej niż 10 sztuk,wyłapał zwierzęta bezdomne, w ilości
nie mniejszej niż 20 sztuk, dokonał odstrzału redukcyjnego dzikiej
zwierzyny, w ilości nie mniejszej niż 10 szt.,
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie skonkretyzował
tego warunku
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie uznany za
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą
będącą członkiem Polskiego Związku Łowieckiego z zastrzeżeniem art. 42a
ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1995 r. Prawo Łowieckie, która będzie
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadająca podstawowe uprawnienie
do wykonywania polowania pozwolenie na posiadanie broni myśliwskiej lub
inny dokument uprawniający do jej posiadania, jeżeli wykonuje polowanie
za pomocą broni przeznaczonej do celów łowieckich
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie skonkretyzował
tego warunku
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z
art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,
potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach
finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby wykonania zamówienia.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 92
- 2 - Termin płatności faktury -
8
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 107.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 10:50, miejsce:
Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 110.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Otwarcie
ofert: 12.12.2014 r. o godz. 11:00, miejsce: Urząd Miejski w
Mosinie,
Pl.20 Października 1, 62-050 Mosina pokój nr 110.
SIWZ
Projekt Umowy
Pytania nr 1 + odpowiedzi