Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej dla zadań: Zadanie nr 1 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Czapurach, gm. Mosina. Zadanie nr 2 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krosinku, gm. Mosina

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.mosina.pl

Mosina: Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej dla zadań: Zadanie nr 1 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Czapurach, gm. Mosina Zadanie nr 2 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krosinku, gm. Mosina
Numer ogłoszenia: 85376 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej dla zadań: Zadanie nr 1 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Czapurach, gm. Mosina Zadanie nr 2 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krosinku, gm. Mosina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi: Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej dla zadań: Zadanie nr 1 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Czapurach, gm. Mosina Istniejący budynek szkoły usytuowany jest w Czapurach przy ul. Poznańskiej 78. UWAGA : Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego koncepcją opracowaną przez Pracownię Projektową PROARCHIT Renata Zacharczuk. Koncepcja stanowi załącznik nr 7 do SIWZ Poszczególne etapy projektowania należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. Termin realizacji - Zamawiający określa jako termin , do którego należy złożyć w Starostwie Wniosek o pozwolenie na budowę. Płatność - Projektant składa fakturę za całość wykonanej usługi w momencie kiedy Zamawiający otrzyma Pozwolenie na budowę. Zakresem prac należy objąć: Doprojektowanie kolejnej bryły o 3 kondygnacjach nadziemnych, która pomieści: 12 pełnowymiarowych sal lekcyjnych sala do gimnastyki korekcyjnej z zapleczem szatnie dla dzieci - szatnie boksowe z przedzieleniem ażurowym WC damski i męski dla dzieci WC dla personelu WC dla niepełnosprawnych pomieszczenia biurowe pomieszczenie socjalne pomieszczenia gospodarcze ( 1 z wyjściem na zewnątrz) stołówkę z zapleczem + świetlicę bibliotekę windę skrzydła rozsuwane na całej ścianie pomiędzy świetlicą a stołówką 2.zaprojektowanie sali gimnastycznej: docelowo sala główna ma mieć wymiary podłogi 30x18 m. sala dostosowana ma być do prowadzenia zajęć w grupach. kotara grodząca salę na 2 części - automatyczna lub ręczna Ponadto należy uwzględnić następujące elementy infrastruktury: trybuny rozkładane dla widzów - 150 siedzisk (każdorazowo trybuny należy uwzględnić poza obrysem sali głównej) zaplecze - pomieszczenie na sprzęt sportowy (piłki, stoły do tenisa, siatki, drążki, skrzynie, materace, kozły itp.) pomieszczenie dla salki do gimnastyki korekcyjnej z zapleczem pomieszczenie dla nauczycieli i instruktorów sportu z zapleczem sanitarnym i prysznicem pomieszczenie dla pracowników obsługi magazyn na sprzęt gospodarczy i środki czystości 4 szatnie z prysznicami i toaletami toaleta ogólnodostępna wentylacje mechaniczne wyposażenie sali gimnastyczne boisko do koszykówki z opuszczanymi koszami,boisko do siatkówki z słupkami,boisko do piłki ręcznej z bramkami , tablica punktacyjna sterowana zdalnie,nagłośnienie sali otwieranie elektryczne górnych okien,siatki ochronne,drabinki. budynek powinien być również wyposażony w:alarmy i instalacje przeciw włamaniowe monitoring (kamery na zewnątrz budynku i wewnątrz budynku , centrala - rejestrator , monitory),instalacje odgromowe,sieci strukturalne do internetu,instalację dzwonkową,instalację telefoniczną,instalację głośnikową ,instalację otwierania głównych drzwi wejściowych Projektant zobowiązany jest również do uzyskania POZWOLENIA NA BUDOWĘ. Zadanie nr 2 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krosinku, gm. Mosina Istniejący budynek szkoły usytuowany jest w Krosinku przy ul. Wiejskiej 43 UWAGA : Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego koncepcją opracowaną przez Pracownię Projektową PROARCHIT Renata Zacharczuk. Koncepcja stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Poszczególne etapy projektowania należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. Termin realizacji - Zamawiający określa jako termin , do którego należy złożyć w Starostwie Powiatowym Wniosek o pozwolenie na budowę. Płatność - Projektant składa fakturę za całość wykonanej usługi w momencie kiedy Zamawiający otrzyma od Wykonawcy Pozwolenie na budowę. Zakresem prac należy objąć: 1. Doprojektowanie kolejnej bryły o 3 kondygnacjach nadziemnych, która pomieści: a. 6 pełnowymiarowych sal lekcyjnych b. sala do gimnastyki korekcyjnej z zapleczem c. szatnie dla dzieci d. WC damski i męski dla dzieci e. WC dla personelu f.WC dla niepełnosprawnych g.pomieszczenia biurowe h.pomieszczenie socjalne i.pomieszczenia gospodarcze ( 1 z wyjściem na zewnątrz) j.świetlicę + pomieszczenie kuchenne dla cateringu k. bibliotekę l.windę m.kotłownię 2. zaprojektowanie sali gimnastycznej: a. docelowo sala główna ma mieć wymiary podłogi 28x16 m. sala dostosowana ma być do prowadzenia zajęć w grupach. b. kotara grodząca salę na 2 części - automatyczna lub ręczna Ponadto należy uwzględnić następujące elementy infrastruktury: c. trybuny rozkładane dla widzów - ok. 150 d. zaplecze - pomieszczenie na sprzęt sportowy (piłki, stoły do tenisa, siatki, drążki, skrzynie, materace, kozły itp.) e. pomieszczenie dla salki do gimnastyki korekcyjnej z zapleczem f. pomieszczenie dla nauczycieli i instruktorów sportu z zapleczem sanitarnym i prysznicem g. pomieszczenie dla pracowników obsługi h. magazyn na sprzęt gospodarczy i środki czystości i. 4 szatnie z prysznicami i toaletami j. toaleta ogólnodostępna k. wentylacja mechaniczna l. wyposażenie sali gimnastycznej - boisko do koszykówki z opuszczanymi koszami - boisko do siatkówki z słupkami - bosko do piłki ręcznej z bramkami - tablica punktacyjna sterowana zdalnie - nagłośnienie sali - otwieranie elektryczne górnych okien - siatki ochronne - drabinki 3. budynek powinien być również wyposażony w: a. alarmy i instalacje przeciw włamaniowe b. monitoring (kamery na zewnątrz budynku i wewnątrz budynku, centrala - rejestrator , monitory) c. instalacje odgromowe d. sieci strukturalne do internetu e. instalację dzwonkową f. instalację telefoniczną g. instalacja głośnikowa h. instalacja otwierania głównych drzwi wejściowych Projektant zobowiązany jest również do uzyskania POZWOLENIA NA BUDOWĘ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.30.00-7, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla zadania nr 1 w wysokości: 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych. Ustala się wadium dla zadania nr 2 w wysokości: 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający zastrzega możliwość zmian umowy w zakresie terminu wykonania - w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: a) siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania i nie wynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, c) innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub organów administracji. 2. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu. 3. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Otwarcie ofert: 24.04.2015 r. o godz. 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie,
Pl.20 Października 1, 62-050 Mosina pokój nr 110.
 

SIWZ
Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy zad.1
Załącznik nr 6a do SIWZ - Projekt umowy zad.2
Załącznik nr 7 cz.1 do SIWZ - Koncepcja
Załącznik nr 7 cz.2 do SIWZ - Koncepcja
Załącznik nr 7 cz.3 do SIWZ - Koncepcja
Załącznik nr 7 cz.4 do SIWZ - Koncepcja
Załącznik nr 7 cz.5 do SIWZ - Koncepcja
Załącznik nr 8 cz.1 do SIWZ - Koncepcja
Załącznik nr 8 cz.2 do SIWZ - Koncepcja
Załącznik nr 8 cz.3 do SIWZ - Koncepcja
Załącznik nr 8 cz.4 do SIWZ - Koncepcja
Załącznik nr 8 cz.5 do SIWZ - Koncepcja