Rejestr zmian

DokumentZmianaDataAutor
Regulamin organizacyjnyModyfikacja dokumentu2025-03-25 11:54:08Marcin Burzyński
Struktura organizacyjnaUsunięcie dokumentu2025-03-25 11:53:53Marcin Burzyński
Uchwały, regulaminy i zarządzeniaModyfikacja dokumentu2025-03-25 11:53:18Marcin Burzyński
Uchwały, regulaminy i zarządzeniaUsunięcie dokumentu2025-03-25 11:52:41Marcin Burzyński
Uchwały, regulaminy i zarządzeniaUsunięcie dokumentu2025-03-25 11:52:29Marcin Burzyński
Regulamin organizacyjnyModyfikacja dokumentu2025-03-25 11:50:48Marcin Burzyński
Regulamin organizacyjnyUsunięcie dokumentu2025-03-25 11:49:38Marcin Burzyński
Regulamin organizacyjnyModyfikacja dokumentu2025-03-25 11:49:09Marcin Burzyński
Instrukcja obsługiModyfikacja dokumentu2025-03-14 15:15:00Marcin Burzyński
Instrukcja obsługiModyfikacja dokumentu2025-03-14 15:11:09Marcin Burzyński
Deklaracja dostępnościModyfikacja dokumentu2025-03-14 14:35:18Marcin Burzyński
Zasady przyjmowania i załatwiania sprawModyfikacja dokumentu2025-03-14 14:34:13Marcin Burzyński
KontaktModyfikacja dokumentu2025-03-14 14:30:16Marcin Burzyński
Regulamin organizacyjnyModyfikacja dokumentu2025-03-14 14:23:21Marcin Burzyński
Regulamin organizacyjnyModyfikacja dokumentu2025-03-14 14:22:30Marcin Burzyński
Organy oraz osoby sprawujące funkcjeModyfikacja dokumentu2025-03-14 14:20:56Marcin Burzyński
Podstawy prawne działaniaModyfikacja dokumentu2025-03-14 14:16:20Marcin Burzyński
Rejestry, ewidencja, archiwa oraz zasady ich udostępnianiaModyfikacja dokumentu2025-03-14 14:14:29Marcin Burzyński
Rejestry, ewidencja, archiwa oraz zasady ich udostępnianiaModyfikacja dokumentu2025-03-14 14:14:08Marcin Burzyński
Deklaracja dostępnościModyfikacja dokumentu2025-03-14 14:11:15Marcin Burzyński